تأملات یک انسان

وَ عَسی ان تکرَهوا شَیءً و هوَ خَیرُ لَّکم، و عَسی اَن تُحِبّوا شیءً و هُوَ شرُّ لَّکُم والله یعلمُ و انتم لا تَعلَمون

بایگانی
آخرین مطالب

رهبرم

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ق.ظ

در زمان دانشجویی جمعی تشکیل شد که بر بیانات آقا کار میکردند. قرارمان به این صورت بود که بیانات را میخواندیم و نکات کلیدیش را سرلوحه کارمان قرار میدادیم. سال ها از آن زمان میگذرد. چند سال پیش سررسیدی که در دست داشتم را با بیانات آقا متبرک می کردم. هر زمان که آقا صحبتی میکردند میخواندم و نکات کلیدیش را یادداشت میکردم اما بعد از مدتی دنیا مرا گرفت و از این کار کنار کشیدم. از شب گذشته تصمیم گرفته ام این کار را از سر بگیرم نه اینکه یادداشت کنم این بار میخواهم در ذهن بسپارم. سپاس خدای را که این معرفت را به من عطا کرد تا نائب امامم را بشناسم و درک کنم. میخواهم این سخن را یادداشت کنم تا یادم بماند چرا میگویم نائب امام...

" بدیهی است در هر انتخاباتی، یک عده ای به نتیجه ی مطلوبِ خودشان نمیرسند. من نمیخواهم اسمش را بگذارن بازنده ی انتخابات، نباید تعبیر برنده و بازنده و این واژه ها و اصطلاحات غربی مادی را به کار برد، اگر برای خدا و برای انجام تکلیف وارد میشویم، برد و باخت وجود ندارد. باید همه ی آنچه را که پیش می آید - که مبتنی بر قانون است - تحمل کنیم. این را باید همه مان یاد بگیریم، این صبرِ انقلابی است. امیدوارم خدای متعال هم دلها را هدایت کند به آنچه که برای کشور بهتر است. "

بیانات 92/2/16


پ.ن : خدا را شاکرم که انتخاب اصلح کردم و هیچگاه از کرده خود پشیمان نیستم

  • ۹۲/۰۳/۲۷
  • 5 3 1

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.