تأملات یک انسان

وَ عَسی ان تکرَهوا شَیءً و هوَ خَیرُ لَّکم، و عَسی اَن تُحِبّوا شیءً و هُوَ شرُّ لَّکُم والله یعلمُ و انتم لا تَعلَمون

بایگانی
آخرین مطالب

سنگ

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۵۲ ب.ظ
گاه آدمی فقط میخواهد زمین به قول معروف دهانش را باز کند و ما را ببلعد. این است حس کنونی من. بسیار خجل هستم از روی خدا، مدام راه میروم و شکر می گویم اما میدانم که حق مطلب ادا نمی شود. از شب گذشته دوباره امیدوار شدم به خدمت برای اسلام. امید به اینکه باز هم به درگاه خداوند التماس کنم. خدا التماس بنده را دوست دارد من هم دوست دارم به درگاهش التماس کنم، دلم میخواهد از گریه زیاد از حال روم شاید کمی این دل سنگم نرم شود، شاید گوش هایم بشنوند، شاید چشمانم ببینند، شاید پاهایم راه روند، شاید...

اِلَیْکَ اَشْکُو قَلْباً قاسِیاً "
  • ۹۲/۰۲/۲۷
  • 5 3 1

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.