تأملات یک انسان

وَ عَسی ان تکرَهوا شَیءً و هوَ خَیرُ لَّکم، و عَسی اَن تُحِبّوا شیءً و هُوَ شرُّ لَّکُم والله یعلمُ و انتم لا تَعلَمون

بایگانی
آخرین مطالب

اعتراف 7

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۳ ب.ظ

انسان هایی که به ندرت عصبانی میشوند متأسفانه همان به ندرت عصبی شدنشان هم عوض این همه تحمل و سکوت و صبر را جبران میکنند. هیچگاه به درستی تصور نکردم و فکر هم نکردم به اینکه اگر روزی صبرم تمام شود چه میکنم و چه باید انجام دهم برای آرامش روح و جسمم...

اینک من هستم که سر ریز کردم و آرام نیستم ...

من مانده ام یک مغز خسته و قلبی که هر آن می ایستد...

  • ۹۵/۰۲/۲۴
  • 5 3 1

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.