تأملات یک انسان

وَ عَسی ان تکرَهوا شَیءً و هوَ خَیرُ لَّکم، و عَسی اَن تُحِبّوا شیءً و هُوَ شرُّ لَّکُم والله یعلمُ و انتم لا تَعلَمون

بایگانی
آخرین مطالب

ظهور

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ب.ظ

لطف خدا یعنی یافتن جواب سوالی که مدت هاست ذهنت را مشغول کرده است.

خدا به من فهماند امام زمان ( عج ) در قلب من غایب هستند. خدا به من فهماند حضرت در قلب من حضور دارند اما ظهور ندارند. خدا به من فهماند وقتی دعای فرج میخوانم بگویم خدایا فرج امامم را هم اینک برسان نه چند لحظه بعد یا روز بعد یا جمعه یا ... . هم اینک ظهورشان را برسان زیرا لحظه ای غیبت برایم مانند سمی عمل می کند که وجودم را فرا میگیرد. خدا به من فهماند تا حضرت در قلب و وجودم ظهور پیدا نکنند در این زمان و دنیا هم ظهور پیدا نمی کنند. خدا به من فهماند باید خود را آماده کنم و نه تنها من اگر تمام مردم امامشان در قلب و وجودشان ظهور پیدا کنند در دنیا هم ظهور پیدا میکنند و میتوان با چشم سر روی چون ماهشان را زیارت کنند.


الحمدلله رب العالمین 

  • ۹۳/۰۱/۱۷
  • 5 3 1

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.