تأملات یک انسان

وَ عَسی ان تکرَهوا شَیءً و هوَ خَیرُ لَّکم، و عَسی اَن تُحِبّوا شیءً و هُوَ شرُّ لَّکُم والله یعلمُ و انتم لا تَعلَمون

بایگانی
آخرین مطالب

فرج

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۴ ب.ظ

همه چیز از یک دعای ساده آغاز شد. زمانی که میخواستم روزه ام را باز کنم و قبلش دعا کردم . دعا برای فرج امام زمانم ( عج )... 

دعایی که تا اکنون ذهنم را مشغول کرده و جوابی برایش نیافتم. بهتر از اینگونه بگویم، چرا من وقتی میگویم خدایا فرج امامم را برسان نمی گویم اینک؟ چرا نمی گویم فردا؟ چرا اصلا برایش زمانی تعیین نمی کنم؟ مگر نه این است که دوست دارم ظهور پیدا کنند؟ اما چرا من دلباخته و عاشقش نیستم که وقت دعا بگویم تا همین امشب فرجش را برسان... 

چرا من برای ظهور امامم دلم ...

  • ۹۳/۰۱/۰۶
  • 5 3 1

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.