تأملات یک انسان

وَ عَسی ان تکرَهوا شَیءً و هوَ خَیرُ لَّکم، و عَسی اَن تُحِبّوا شیءً و هُوَ شرُّ لَّکُم والله یعلمُ و انتم لا تَعلَمون

بایگانی
آخرین مطالب

خجالت

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۳ ب.ظ

مسابقه را برای دقایقی میبینم و دقیقا زمانی که کمی بحث بین دو تیم میشود. به یاد آوردم گزارشگر از افرادی که از راه های دور و نزدیک و از روزهای پیش آمده اند و شب را گرسنه و تشنه گذرانده اند فقط به عشق دیدن بازی بین دو تیم و اینک من از خودم خجالت کشیدم ، به این فکر کردم شده است تا کنون فقط 1 بار نه بیشتر فقط 1 بار چشم انتظار مولایم باشم؟ شده است شب را نخوابم و تشنه و گشنه سر کنم تا صبحی جمعه فرا رسد به عشق ظهور مولایم؟ 

وقتی میان نفس و هوس جنگ میشود

قلبم به چشم همزدنی سنگ میشود

آقا ببخش بس که سرم گرم زندگیست

کمتر دلم برای شما تنگ میشود

  • ۹۲/۰۶/۱۵
  • 5 3 1

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.