تأملات یک انسان

وَ عَسی ان تکرَهوا شَیءً و هوَ خَیرُ لَّکم، و عَسی اَن تُحِبّوا شیءً و هُوَ شرُّ لَّکُم والله یعلمُ و انتم لا تَعلَمون

بایگانی
آخرین مطالب

قدر

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۹ ب.ظ

ایام قدر که شروع می شود هر کسی به تکاپو می افتد تا خود را به مکانی برساند برای مراسم احیا. گاهی به قول خودشان می خواهند حالی کنند یا فلانی خیلی خوب قرآن سر میگیرد. سال هاست که نمی توانم جایی روم. اوایل با خود میگفتم حتما لیاقت ندارم و یا توفیق ندارم. بعد ها متوجه شدم مهم نیست کجا باشم. شب گذشته چون سال های گذشته تنها در منزل بودم اما با این تفاوت امسال کودکی 10 ساله مرا همراهی میکرد. از این ها که بگذرم، میبینم خدا وقتی بخواد غذای معنوی دهد به زیبایی میدهد. با این همه سال طول عمری که خدا به من داده هیچ گاه تصور نمی کردم کودکی 10 ساله به زیبایی مرا درس دهد و به من غذای معنوی دهد و احیا را برایم متفاوت کند. که از قرآن برایم بگوید، از خداوند، از مرگ و برزخ و از...

  • ۹۲/۰۵/۰۶
  • 5 3 1

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.